fbpx
.
נדלן|עיצוב|מימון|ייעוץ.

נדל"ן

פנטהאוז, דירת גן או קוטג' - איזה צ'ויס נדל"ני יעשה לכם את זה?

כשמדובר בחיפוש אחר הבית המושלם, כולנו מוצאים את עצמנו מול הצ'ויס הנדל"ני האולטימטיבי - פנטהאוז שנוגע בשמיים, דירת גן עם דשא (כמעט) אמיתי, או קוטג' שווה עם גינה משלכם?


מערכת | 4-2024

בואו נצלול לעומק האופציות ונראה מה יגרום לכם לומר "יאללה, סגרנו על הצ'ויס!".

פנטהאוז - כי מי לא רוצה להרגיש כמו מלך/ת העולם?
תארו לעצמכם שאתם מתעוררים כל בוקר עם ראש בעננים (תרתי משמע), מביטים על כולם מלמעלה (תרתי משמע, שוב), ומרגישים כאילו העיר כולה היא המרפסת הפרטית שלכם. עם פנטהאוז, החיים הם סרט של איזה מיליונר, רק בלי התסריט המשעמם. רק תזכרו, כשיש מסיבת רוף טופ - כולם מוזמנים, גם השכנים ששכחתם את השם שלהם.

דירת גן - כי מי צריך את הפארק כשאפשר להביא אותו הביתה?
אם אתם מעדיפים לשים את הרגליים על הדשא (או לפחות על משהו ירוק ודשא-י) מיד כשאתם יוצאים מהבית, דירת גן היא הצ'ויס הנדל"ני בשבילכם. תחשבו על זה ככה - אתם יכולים לעשות מנגל, לשחק כדורגל, ולהשתזף, והכל מבלי לעזוב את הסלון! רק אל תופתעו אם השכנים מלמעלה יצטרפו אליכם לפיקניק הפתע.

קוטג' - כי אין כמו לומר "יש לי בית, כן?"
אם השאיפה שלכם היא לחיות כמו בסרטים האמריקאים, עם גדר לבנה, מדשאה מטופחת, וחניה כפולה למכונית, קוטג' הוא הבחירה האולטימטיבית. תארו לעצמכם לארח מסיבות גריל מושקעות, לגזום את הדשא במכסחת חדשה נוצצת, ולהתווכח עם השכנים על הגבול המדויק בין המגרשים. החיים הטובים, אה?

אז מה הצ'ויס הנדל"ני הנכון בשבילכם? בסופו של דבר, זה ממש תלוי בסטייל האישי שלכם. אם אתם בקטע של לחיות את החיים בהיי סטייל (ובלי יותר מדי שכנים בסביבה) - לכו על הפנטהאוז. אם בא לכם לשים כפכף על דשא פרטי (ולפעמים על השכנים) - דירת גן היא הדיל שלכם. ואם יש לכם חלום ישן על בית עם גינה (ועל תלושי ארנונה של בית) - הצ'ויס שלכם הוא קוטג'.

לא משנה מה תבחרו, זכרו - הבית הוא איפה שהלב נמצא... והלב שלכם כנראה נמצא איפשהו בין ערימת המעבר וקרטוני הפיצה מהחנוכת הבית. אז תאהבו את הצ'ויס שלכם, תחגגו את המעבר, ותזמינו אותנו לביקור! (אנחנו נביא את הפיצה הפעם).

  כל הזכויות שמורות © 

סייר יועצים | בית מיקה, אלי הורביץ 4 רחובות 

אין באמור באתר זה כדי להוות ייעוץ פרטני, וכל עניין יש לבדוק ולהתייעץ עם בעלי מקצוע לגופם של דברים.