fbpx
.
נדלן|עיצוב|מימון|ייעוץ.

נדל"ן

זוג מבוגר רכש דירת חלומות במודיעין וגילה סיוט שהתחיל ברטיבות נסתרת

זוג מבוגר רכש דירת 5 חדרים מפוארת באחד ממגדלי המגורים במודיעין, אך השמחה התחלפה במהרה בדאגה עמוקה. הדירה המפוארת, נראתה במצב מצוין ללא כל סימן לבעיות רטיבות עד שנתגלתה "בעיה" לא צפויה.  



בני הזוג החליטו לממש את חלומם וחתמו בהתרגשות על חוזה הרכישה. אולם, זמן קצר לאחר קבלת המפתחות, הזמינו הבעלים החדשים צוות שיפוצים לצביעת הדירה.

הצבעים זיהו מיד סימני אזהרה מדאיגים - בועות מים כלואים בקיר הסלון הצמוד לחדר האמבטיה. בדיקה מעמיקה יותר חשפה את הגורם: נזילה ממש קלה אך ממושכת בצנרת המקלחון, שהספיקה להרטיב את הקיר הסמוך.

למרות שסביר כי המוכרים לא היו מודעים כלל לליקוי, הקונים מצאו את עצמם מתמודדים עם חבילת הוצאות לא צפויה. מתברר שהפתרון דרש הרבה מעבר לצביעה - החלפת צנרת פגומה, ייבוש יסודי של הקירות, ואף החלפת הקרמיקה בכל חדר האמבטיה. העלויות הכספיות הסתכמו בעשרות אלפי שקלים מחוץ לתקציב המתוכנן.

כל הנזק וההוצאות המיותרות הללו היו יכולים להימנע בקלות, לו רק היו בני הזוג משקיעים בבדיקת בדק בית מקצועית טרם השלמת הרכישה. בדק בית מעמיק, המתבצע על ידי מהנדסים ומומחים מנוסים, נועד לאתר בעיות סמויות מהעין כמו רטיבות, פגמים קונסטרוקטיביים או מפגעי תשתית שאינם נראים בהתרשמות ראשונית.

כסוכני נדל"ן ותיקים, אנו ממליצים לרוכשים להשקיע בביצוע בדק בית איכותי. גילוי בעיות בשלב מוקדם מספק לקונים מינוף במשא ומתן, בין אם בדרישה לתיקון הליקויים על חשבון המוכר או בהורדת מחיר הולמת.

תשומת לב לפרטים הקטנים בעסקה החשובה הזו יכולה להבטיח שקט נפשי ובלי "הפתעות" יקרות שהיה ניתן למנוע.

אסנת ברן - יועצת נדל"ן

  כל הזכויות שמורות © 

סייר יועצים | בית מיקה, אלי הורביץ 4 רחובות 

אין באמור באתר זה כדי להוות ייעוץ פרטני, וכל עניין יש לבדוק ולהתייעץ עם בעלי מקצוע לגופם של דברים.