fbpx
.
נדלן|עיצוב|מימון|ייעוץ.

נדל"ן

מרפסת פתוחה וגדולה בישראל - עיצוב מושלם לאקלים הים תיכוני

ישראל, הידועה באקלים הים תיכוני החמים והשמשי שלה, מציעה הזדמנות נפלאה ליצירת מרחב חיצוני מזמין ונעים. עיצוב מרפסת פתוחה וגדולה יכול להפוך את החוויה למושלמת, תוך התחשבות בתנאי מזג האוויר הייחודיים של הארץ.  


מערכת | 04-2024


הנה כמה טיפים ודוגמאות לצמחייה שיסייעו לכם ליצור את המרפסת המושלמת שלכם.

1. הצללה חכמה
השמש הישראלית יכולה להיות חזקה, במיוחד בחודשי הקיץ. על מנת ליהנות ממרפסת נעימה לאורך כל היום, כדאי לשקול פתרונות הצללה יעילים. פרגולות, סוככים, או אפילו צמחייה מטפסת כמו גפנים או יסמין יכולים לספק צל מבורך מבלי לחסום לחלוטין את האור הטבעי.

2. ריהוט עמיד
בחירת ריהוט מתאים למרפסת חשובה מאוד. עדיף לבחור בחומרים עמידים בפני השמש והלחות, כמו ראטן, עץ טיק, או מתכת. כריות ומצעים בהירים ודוחי מים יכולים להוסיף נוחות ועניין חזותי.

3. צמחייה ים תיכונית
צמחים הם מרכיב מפתח בעיצוב מרפסת. כדאי לבחור בצמחים המתאימים לאקלים הים תיכוני, הדורשים השקיה מועטה ועמידים בשמש. לדוגמה:
- עצי זית - אלו עצים חזקים ועמידים המספקים צל נאה.
- לבנדר - שיח ריחני עם פרחים סגולים יפהפיים.
- רוזמרין - צמח תבלין ארומטי עם פרחים תכולים עדינים.
- גאורה - פרח עמיד במיוחד הפורח ברוב ימות השנה.
- ציפורן - פרח צבעוני זה מוסיף נגיעה של שמחה לכל מרפסת.

4. יצירת אזורים שונים
מרפסת גדולה מאפשרת יצירת אזורים שונים למטרות שונות. ניתן להקצות פינת ישיבה נוחה, אזור אוכל עם שולחן וכיסאות, ואפילו פינת עבודה שקטה. שילוב של עציצים גדולים ומחיצות צמחייה יכול לסייע בהפרדה בין האזורים.

5. תאורה אווירתית
תאורה נכונה יכולה להפוך את המרפסת למקום קסום בשעות הערב. שילוב של מנורות שולחן, גרילנדות אורות, ונרות יכול ליצור אווירה רומנטית ומרגיעה.

עם קצת תכנון וצמחייה מתאימה, ניתן להפוך את המרפסת הפתוחה והגדולה שלכם למקום המועדף עליכם בבית. המרפסת תהווה הרחבה טבעית של הבית ותאפשר לכם ליהנות מהאקלים הנעים של ישראל כמעט בכל ימות השנה. אז צאו החוצה, שאפו אוויר צח, והתענגו על המרפסת המדהימה שיצרתם.

  כל הזכויות שמורות © 

סייר יועצים | בית מיקה, אלי הורביץ 4 רחובות 

אין באמור באתר זה כדי להוות ייעוץ פרטני, וכל עניין יש לבדוק ולהתייעץ עם בעלי מקצוע לגופם של דברים.